fredag 25 november 2011

Lunchlöp snart och Xperiathon imorgon!

Om en timme blir det lunchlöpning...det blir 5km som uppladdning inför morgondagens Xperiathon. Jag tänkte köra en halvmara pga tidsbrist...frågan är bara var jag ska springa?
Alla kan vara med och springa halv eller helmara! :)
Den här lite slarviga rundan ritade jag upp från Funbeat. Från Luma (hemma) via Hästhagen till Saltsjö/Duvnäs station, vidare längs saltsjöbanan till Danviksbron och sedan längs vattnet på södersidan under Skanstullsbron, fortsätter söder runt till Slussen. Det blir väl ungefär 21km eller lite mer...sen så kan jag ju alltid välja om jag åker hem ifall jag är trött eller springer färdigt söder runt och hem så det blir ett lite längre pass.

http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=1164975

Några fler som ska springa eller har tips på var som är bra att springa?




Min första tanke var en Hammarbyhöjdens IP och 400m bana men att springa 55 varv själv är inte så kul tror jag...eller?

Justja, löning idag...tror att denna månadslönen delvis kommer gå till lite nya träningskläder och skor...konstig va? hehe

Ha en trevlig fredag allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar