onsdag 30 november 2011

Mån + Tis = LATHET

Så kan man beskriva lite av denna början på sista veckan i november. Mycket att göra och desto mindre träning, ingenting varken i måndags eller tisdags.  
Måndag = LATHET, kom hem rätt sent i måndags, strax efter 21.30 och var då rätt trött i huvudet så då blev det inte träning.
Tisdag = LATHET, mycket jobb och jag kom hem strax efter 19.30. Var tvungen att få i mig mat och sedan så fastnade jag i soffan.

ONSDAG = IDAG, har kommit hem efter jobb och möte och fått i mig mat samtidigt som jag pratat med M som är i Tanzania via Skype. NU så är jag faktiskt riktigt sugen på att träna trots att katten har lagt sig på mina ben.

Det blir nog gymmet och kanske löpning på löpband för en gångs skull, för att nå 80km löpning så bör jag springa 2.25km...det är inte så långt, jag kör nog 2.25km som uppvärmning och sedan får jag se om jag fortsätter några km till efter styrkepasset!

Nog skrivet...får skriva min novembersummering när jag kommer hem efter gymmet ;)

Trevlig kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar