måndag 18 mars 2013

Hej lårkaka

Hej!

Jag gillar kakor, men inte lårkakor! Det var på en innebandymatch i korpen som spelades i helgen som olyckan var framme. Jag tar emot bollen...tappar den och ska fånga upp den igen när en motspelare sätter fram knät som prickar mitt på låret, jag såg hur han vände sig mot mig och struntade i bollen. Redan då kände jag att det gjorde rejält ont men jag fortsatte att spela och som avreagerande gjorde jag mål och småhoppade ut och bytte.

Jag masserade och pressade på det onda och det fick duga för stunden, jag körde vidare och även match nummer två trots att det gjorde ont. Det gick bra, vi vann båda matcherna och ligger nu på 2:a plats i serien. Riktigt kul att spela! Efteråt hade jag tänkt att springa en runda och sedan hem men det gjorde för ont så fick ta mig hem på annat sätt, tur att jag hade busskort med mig.  

Än så länge gör det ont vad jag än gör, typiskt eftersom jag hade planerat att börja cykla till jobbet denna veckan. Det får nog också bli inställd löpträning imorgon :(

Istället ska jag nu pilla med min cykelresa :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar