måndag 17 januari 2011

Latheten tog över

http://www.stockholm.se/PageFiles/83207/Sj%c3%b6stadshallen%20webb.jpg
Hej!

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev, senast var jag i Linköping och pluggade, det blev faktiskt plugg men tyvärr ingen träning. När jag sedan kom hem så sköt jag upp träningen och dagen innan det började töa så hade jag tänkt åka skidor men så blev det inte.
Idag så kom jag i alla fall iväg till gymmet! Tack Mikaela :)

Det blev lite träning av biceps och triceps samt att jag sprang i 30 min i ett ok tempo. Jag har lite svårt för löpband, springer mycket hellre ute så det kanske blir en längre tur imorgon.
Jag måste nu börja fokusera mer på min träning så att jag för en gångs skull är ordentligt tränad till en tävling.
Jag och en kompis som skall springa Göteborgsvarvet har pratat om att även springa dess seedningslopp 20 mars. Det är synd att man inte kan tillgodoräkna något annat mil-tävling för det är ju lite krångligt att behöva åka till Göteborg för att springa endast 1 mil.

Promenad 2 x 15 min (hem - gym - hem)
Gym 
Träning - överkropp, biceps och triceps
Löpning 30 min - 5.3km, snittpuls 172slag/min, maxpuls 183slag/min, 444 kalorier
 
Nu blir det idrottsgalan för hela slanten.

Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar