lördag 8 januari 2011

Lördag =)

I morse var det dags för lite träning igen, jag och min sambo gick till Actic i Sjöstadshallen. Man blir ju verkligen pigg av ett morgonpass! Hann inte med så mycket för vi ska åka till hennes föräldrar och fira jul med hennes bröder med familj, kommer bli mycket trevligt!

Träningen blev i alla fall uppvärmning på löpband i 20 min, sedan biceps och triceps reps.
Imorgon väntar längdskidåkning i Ågesta! Spårrapport samt min skidstatus kommer imorgonkväll =)


Såhär på helgen kommer jag lägga in ett litet recept på en smoothie.

1,5 dl 
1 dl 
1 dl 
1 msk 
1 msk 
1 st banan
1 msk 




Mycket bra och god smoothie!

Jag kommer att lägga ut lite recept då och då på goda (och nyttiga) maträtter eller smoothies.

Hoppas det smakar!

2 kommentarer:

  1. KUUUL att du bloggar!! =)
    Ska verkligen läsas!
    Nu köör vi.. Haha =)

    SvaraRadera
  2. :D när vi nu ska ses å träna tillsammans haha =) Hoppas allt går bra för dig!!

    SvaraRadera