måndag 10 januari 2011

Linköping

Nu är jag tillbaka i Linköping för att skriva en och annan tenta som jag har kvar. Nackdelen är att jag inte har så mycket tid för träningen utan det blir mest skola. Jag har i alla fall skidorna med mig och ska ut och åka imorgon på golfbanan, såg ut som det är mycket bra spår där nu!

Vill ni se hur just ert favoritspår är? Gå in på http://www.skidspar.se/ och sök efter er kommun så hittar ni de spår som finns samt kommentarer om spårstatus och spårkarta. Det brukar vara folk som uppdaterar dagligen.

Det är kul att träffa folk här igen trots att det är knappt en månad sedan jag flyttade men det är mindre roligt att bo i en lägenhet som endast har en soffa. Fast jag har ju datorn med mig och fortfarande mitt kontor på skolan :)
Ska väl börja ta mig hem till soffan och laga lite mat.

Justja, det blev ingen skidåkning i Ågesta för min del igår för jag låg hemma sjuk. Men nu är jag bättre!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar