torsdag 28 augusti 2014

TNT onsdag

Snabba lätta steg
Onsdagen bjöd på jobb och byggmöte innan jag hade skulle leda mitt första pass för TNT, stressigt värre och hungrig var jag till slut på plats vid HBB!
Liten brant i mitten

Jag bytte om på parkeringen vid Hammarbybacken till mina löpkläder och för första gången satte jag på mig Team Nordic Trail's ledarlinne som jag fått från Tobbe dagen innan, storleken L passade förvånansvärt bra...kanske får jobba mig mot M :)

Det blev några varv på banan


Eftersom det var min första tränarsejour där så valde jag och Katarina att köra full grupp tillsammans. Vi började med uppjogg för att sedan köra fartlek på en skogsstig som K hade hittat. En trevlig bana som bjöd på backar, stig, lite berg mm.

Jag joggade i motsatt riktning och hejade på de starka löparna som sprang 4 x 5min och bytte håll efter 2a intervallen. Tiden rusar när man har roligt och med trötta ben körde vi följa john tillbaka till HBB's parkering där det blev prat och gruppbild efteråt.
Jag tog ett varv uppför HBB sedan, tungt och slitet...men bara 1 löpdag kvar innan vilodag :)

Ett roligt pass med härliga människor, det ska bli kul att träna även traillöpare!
Vacker solnedgång vid nedjoggen

HBB's grymma löpare för dagen

Såhär fint var det på toppen av HBB, tog ett varv upp dit efteråt


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar