fredag 24 maj 2013

Hej!

Nu är det fredag, tiden går som vanligt snabbt när man har roligt! På lunchen så blev det 5st som jag visade lite löpskolning och bra uppvärmningsövningar för samt 3st andra som pinnade iväg på lätta ben för att köra 5km. 

Efterlöpskolningen stack jag iväg på 7km och kände mig pigg i benen, det tog hela 3km innan jag började känna av spänningar i vaderna så det blir bara bättre och bättre.
Jag höll ett rätt så jämt tempo med tanke på kuperingen och andningen var lugn. 
Det tog 32.17min och jag är rätt nöjd, 4.32min/km i snitt är bästa efter cyklingen och fortfarande är jag inte så andfådd när jag kommit runt. Så formen smyger sig sakta fram igen!

Ikväll blir det nog bio, The Great Gatsby, i Sickla och kanske en aw innan dess. Som helgen ser ut sparar jag nog mig med löpning till på söndag, men man vet aldrig. Det ska ju bli bättre väder på lördagen....vi får se :)

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar