fredag 28 oktober 2011

Bättre sent än aldrig...

Hej!

Jag tänker mest på att jag inte skrivit här på några dagar, det har varit ren vila efter måndagens badmintonpass med mycket träningsverk.

Igår så sprang en kollega till jobbet men dels satte träningsverken stopp men framförallt tror jag att min lathet vann. Lite tur eftersom det trots allt regnade lite på morgonen. Kollegan hade sprungit 15km hemifrån på 1h 10min. Det är riktigt bra tid tycker jag, måste säga att jag ångrade mig lite i efterhand även om jag nog hade saktat ned honom lite, är inte så pigg 06.00 på morgonen hehe

Idag så vill jag gärna se Tintin på bio, har ju läst, hört (kassetband) och kollat serien under hela barndommen och jag tror att Steven Spielberg och Peter Jacksson har gjort ett toppenjobb!!!

Men ingen helg utan lite shopping kanske? Kan rekommendera Houdinis utförsäljning:
Hinner jag idag så blir det gymmet en sväng, jag har även beställt ett PT paket nu, det blir 12 pass framöver. Lite mer om det när hela upplägget är klart. Men nu i början kommer jag att träffa PT'n 1 gång per vecka.

Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar