onsdag 12 oktober 2011

Tävlingshelg igen! :)

God kväll!

Ja nu börjar helgen närma sig (REDAN) så det är dags att ladda inför nästa tävling. På lördag är det RAID Uppsala, där ska jag och K representera team Size doesn't matter återigen. 27 augusti så körde vi vår debuttävling tillsammans, Stockholm Extreme.

Det ska bli jätteroligt och vad jag läst så verkar banan varierande och det ska bli roligt med hinderbana.



Men tävlingshelgen tar inte slut där. På söndag väntar Hässelbyloppet 10km och beroende på hur kroppen känns efter lördagens multisport så kommer jag att sikta på ett årsbästa, alltså under 44.55min.

Jag hoppas att benen känns pigga och kroppen likaså på söndagen, jag funderar på att ta ett varmt bad, äta mycket och stretcha ordentligt på lördagen!

2 kommentarer:

  1. Lycka till på Hässelby! Det är en toppanbana! Jag tror det kommer gå asbra! :)

    SvaraRadera
  2. Tackar, ja banan var topp och nytt årsbästa med 4 sek, mycket nöjd med så mycket tävlingar i ryggen!

    SvaraRadera