måndag 22 april 2013

4 dagar kvar...

Idag har det varit vilodag, bröllopsplatsbesök och cykeldelsshopping.

Jag var förbi cykelcity en snabbis för att köpa väskan på bilden, den kommer bli riktigt bra och den blir nog värd sina kronor för den kostade lite mer än vad jag hade tänkt lägga på en sån väska men den blir perfekt!
Vaude Offroad Trunk Bag
Annars så hittade jag en till cykeltröja från Craft, 30% rabatt och en ny vattenflaska då min nuvarande är fylld med sportdryck sedan ett tag tillbaka så den ska jag slänga. Jag köpte även en liten oljeburk så att jag även kan vårda min cykel och vattentätt skydd till min mobil.

Jag har nog köpt det sista och jag hade hoppats hinna provpacka men nu är det för sent, det får bli imorgon istället!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar