onsdag 24 april 2013

Nerver...dessa nerver

Hej!

En snabb tillbakablick från igår:

Lunchlöpning 7km i Ursvik, det blev en snubbelvurpa, en sjunkanerileranhalvvurpa men sedan flöt det på. Drog på i skogspartierna och de sista 3km, kändes lite småstelt men i skogen och i backarna kändes benen fina.
Jag kan kalla det 33 minuter fartlek.

På kvällen var jag och några kollegor på O'learys med ett antal studenter från KTH och hade företagspresentation. Det var riktigt trevligt då vi kombinerade middag, mingel och slutligen tittade vi på fotboll.

Ikväll blir det Löparskolan och jag tror allt att det var backträning på schemat, riktigt roligt att få kämpa lite extra :)
Är någon sugen så gå in på hemsidan för att se priser och det var så jag själv började min löparkarriär i klubben för ett år sedan. För mig har det varit nyttigt med löpskolning och variationen i träningen, det ser jag på att mina tider förbättras vilket sporrar mig att springa mer och lära ut det jag lärt mig till nyfikna blivande klubblöpare.

Eftersom det har varit mycket varje kväll så blir min provpackning först idag när jag kommit hem. Jag tror jag har allt i alla fall, det som jag vet saknas är min extraenergi, nämligen Ahlgrens bilar!

Jag börjar bli lite nervös, snart bär det av och det känns som om dagarna flyger iväg just nu. Men det ska bli roligt och en riktig utmaning att ha så långa dagsetapper.
Nu ska jag fundera över lite detaljer, studera lite karta och ladda som tusan!

Som ni säkert vet så cyklar jag även för välgörenhet, klicka på bilden för att komma till min insamling som oavkortat går till PLAN!


Vi hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar