onsdag 17 april 2013

Snart långcykling - Skandinaviens Tre Huvudstäder

Hej!
Nu har jag börjat smälta TEC samt mina 80km och min nästa utmaning ligger alldeles runt hörnet! Att utgå från Stockholm för att sedan trampa runt till de andra skandinaviska huvudstäderna, först Oslo och sedan Köpenhamn innan det bär av hemåt mot Stockholm igen!
Jag har börjat boka vandrarhem nu men jag tänkte i alla fall ställa frågan...finns det någon man är bekant med i någon av de städerna man kan få sova hos en natt kanske? :)

Örebro
Arvika
Oslo
Grebbestad
Helsingborg
Malmö
Sölvesborg
Kallbodabaden
Västervik
Nyköping

I eftermiddag ska jag köpa två småprylar till cykeln och sedan börjar jag nog skriva packlista mm. Snart är det dags...nästa lördag den 27 april bär det iväg och enligt mina kartmätningar så lär jag nog landa på ca 2120km! Snart kommer en kartskiss över hur min resväg ser ut!

För att göra något vettigt av detta startar jag även en insamling för Plan Sverige:
Som hjälp har jag INSPONS

För er som känner att ni vill ha reklam och sponsra mig med allt från en sovplats till en vattenflaska hör av er via mail eller i kommentarsfältet.

Med vänlig hälsning
David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar