onsdag 16 mars 2011

Arbetsintervju :D

Idag har jag en vilodag så sitter just nu i soffan och tittar på Vem vet mest. Det är ju roligt med frågesport och speciellt när man kan mer än deltagarna, men långt ifrån alla frågor. Vissa är ju helt omöjliga!
När jag kom till Linköping idag så var det upp i min kompis lägenhet och lämna alla saker innan jag begav mig till skolan för ett möte som inte gav så mycket.
När jag kom till lägenheten igen så såg jag att jag hade ett missat samtal, ringde upp och det var en arbetsgivare som ville att jag skulle komma på arbetsintervju!

Riktigt kul eftersom jag sökte jobbet häromdagen, ibland är det snabba puckar så nu ska jag tillbaka till Stockholm imorgonkväll då intervjun är på fredagmorgon. Det är som teknisk projektledare. Hoppas ni håller tummarna :)


Mitt kaloriintag idag: 1447 kcal av mitt max tillåtna 1405kcal

Mat: 1447 kcal
Motion: 0 kcal
Summa: 1447 kcal

En liten dagssvacka men inte så farligt, någon gång måste man ju unna sig ett glas mjölk, som i detta fall var avgörande :)


Imorgon väntar en löprunda med lagom tempo som uppladdning för lördagens tävling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar