tisdag 15 mars 2011

Spinning

Nu har vi varit på Spinning och som sagt var mitt mål att köra slut på mig själv. Visst jag har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv och var jättetrött men samtidigt så återhämtade jag mig väldigt snabbt och hade en låg snittpuls vilket visade att jag kunde gett mer.
www.vatternrundan.se
Jag får helt enkelt gå på spinning oftare så att jag kan hålla ett bättre tempo i benen, bra träning inför vätternrundan.
This is me!

Men det är i alla fall skönt att veta att kroppen är pigg inför lördagens tävling. Imorgon bär det iväg till Linköping för mer exjobb.

Jag ska försöka få till lite mer träning där nere innan lördag samt att jag antagligen skall få en privatlektion i crawl!
Det är dags att lära mig simma frisim ordentligt så att jag tar mig i mål under 1 timme i år på Vansbrosimningen.



Mitt kaloriintag idag: 1185kcal av mitt max tillåtna 1405kcal

Mat: 1591 kcal
Motion: -406 kcal
Summa: 1185 kcal

Dagens Resultat
Promenad - Till gymmet och tillbaka
Spinning - 40min (exklusive uppvärmning/nedvärmning), snittpuls 149 slag/min, maxpuls 183 slag/min, 406 kalorier

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar