fredag 18 mars 2011

Seedningslopp imorgon!

www.goteborgsvarvet.se 
I Östergötland, i Mantorp!

Nu har jag haft två dagar utan träning, igår hade jag inplanerad löprunda men på grund av att jag hade en arbetsintervju idag så var jag tvungen att åka till Stockholm igår efter vi hade jobbat så då försvann det massor av tid och vi kom hem sent och hungriga.
Jag kanske blev för lat men kände inte för att springa vid 22 tiden i alla fall.

Men nu så laddar jag med vatten och snart blir det middag med lax och bandpasta :)

Hoppas verkligen att de hinner röja undan all snö på banan imorgon, står i deras PM att det ska fixas men man vet ju aldrig om det ligger ett litet istäcke eller om det töat bort till starten. Jag tar nog med mig både dubbskorna och sommarskorna så jag kan se på plats!

I förrgår så överskred jag ju mitt kaloriintag men igår så hamnade jag precis under, så länge man är i närheten så tycker jag att det är bra :)
Jag känner i alla fall att jag minskat i vikt och fick på mig kostymbyxorna utan problem i morse innan intervjun hehe
www.dif.se

Nu som sagt, laddning i soffan med vatten och lite hockey senare, jag hoppas att DIF tar ytterligare en seger mot LIF!

Vi hörs imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar