fredag 11 mars 2011

Fredagslat

Idag har jag och sambon varit och köpt en våg, handlat lite mat och tvättat. En lagom lat dag, jag hade faktiskt tänkt att springa idag men vet inte var min motivation tog vägen, hittade som sagt på nya saker att göra och sedan blev jag lite seg och lat för att göra det. Idag har jag även sökt mitt första jobb, eller tre stycken blev det, så lite nytta har jag åstadkommit med :)

Jag ligger under mina 1405 kcal per dag fortfarande och det känns faktiskt jättebra, jag går inte hungrig som jag trodde att jag skulle göra, vatten är himla mättande och givetvis kalorifritt!
Hornstulls Strand (tidigare i feb)
Söder Mälarstrand (tidigare i feb)













Imorgonbitti så kommer vi att powerwalka längs vattnet från Sjöstan Skanstull - Hornstulls Strand - kanske ut på Långholmen - Söder Mälarstrand.
Därifrån antingen fortsätta hela söder runt eller gå in på Götgatan tillbaka till Skanstull och sedan hem.

Annars imorgon ska vi vara barnvakter så det kanske inte blir något inlägg förrän på söndag igen. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar