måndag 28 mars 2011

Badminton + kaloriräkning igen

Hej!

Idag har jag varit på intervju och jobbat en del. Fick veta att jag under kvällen skulle spela badminton, något som jag inte gjort på några veckor eftersom jag har varit i Linköping. Riktigt roligt men det blir nog återigen ett uppehåll då jag låter en kompis ta min plats nästkommande tre veckor, vet ej om jag måste åka till Linköping igen så det är lika bra att han får spela istället och jag är reserv om jag är hemma.


Jag har även räknat ut mina kalorier för helgen och de översteg dagarna en hel del, speciellt fredagen som innehöll pizza, chips och några öl.

Från nu kommer det inte bli så mycket av det då jag närmar mig tävlingar och närmast kommer TEC 2011 där jag ska vara peacer. Gå gärna in på länken nedan och spana in! :)
12 DAGAR KVAR!
Mina kalorier idag
Mat:  1319 kcal
Motion: -352 kcal
Summa: 967 kcal

967-1405 = -438 kcal

Imorgon ska jag också träna, tror det blir löpning och kanske gym.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar