tisdag 1 mars 2011

Bilder!

Nu har jag äntligen fått detta att fungera igen :) Igår och idag är vilodagar, känner mig frisk nu samt att träningsverken börjar gå över. Jag tror det blir lite träning imorgon igen!
På väg upp mot Mora där vi skulle bo :)
Här lämnas skidorna in för vallning!


Massa energi!
Vårt rum i huset där vi bodde!

Nya Salomonskidbyxor! Rea 799:-
Dags för start! :)
Jag vid starten.
Pappa vid starten.
Pappa i mål efter 9h 04min
Jag i mål efter 8h 36min


Man skymtar målet :)
Fick en trevlig förfrågan om att springa en liten bit som medlöpare på Täby Extreme Challange 9-10 april. Efter en kort betänketid så blev svaret ja! Det kan vara roligt att få hjälpa till att peppa en som springer 100 miles (16 mil) En otrolig inspirationskälla i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar