söndag 20 mars 2011

Söndag - Vilodag

Gårdagens Resultat
Löpning - Seedningslopp till Göteborgsvarvet, 10 km, 46.11 min, snittpuls 181slag/min, maxpuls 191 slag/min, 618 kalorier, snitthastighet 12.99km/h

Vi var ute på långpromenad på Djurgården, Waldermarsudde i det fina vädret.
Idag har varit en dag utan träning men ändå med en långpromenad som ni ser lite bilder ifrån.
Monument vid Manillaskolan som ses i bakgrunden.
Mickis blickar ut över Söder.

Kaloriintaget igår blev mycket eftersom vi åt en god 3-rätters hos min kusin och drack både fördrink och två glas vin. Sedan in till stan för att fira en kompis och då blev det lite öl med. Det blev väl ca 1000 kalorier mer än de jag bör få i mig på en dag.
Någon gång så får man väl unna sig lite, fira att jag tog mitt mål på tävlingen :)

Idag så ligger kalorinivån där den skall igen!
Våren är här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar