torsdag 22 september 2011

FLOPP

Helt galet, det som skulle bli en toppenkväll blev en flopp, mötet tog ut på tiden, missade föreläsningen och ännu INTE kommit ut och sprungit! Latheten tog över efter maten och jag har legat i soffan och tittat på TV.
Men jag SKA ut och springa lite iaf!!!

Kroppsscanningen var ju inte som jag väntat mig, rätt dålig och visst fick jag information men inte något direkt nytt förutom att jag åt fel och var överviktig =) .

Det roliga är att vågen som de på Herbalife använder säger att jag är i enormt dålig form, 2 av 9 på skala 1-9....vad ska man säga? Är jag en blivande världsmästare om jag använder deras måltidsersättningar, proteinpulver, örttabletter mm? Enligt honom skulle jag se enorm skillnad i mina prestationer för den ringa summan av 1500-2000 kr i månaden :)

Kanske lägga pengarna på en bra PT istället?

Jag håller ju på att gå ned i vikt och har minskat iaf 5kg senaste veckorna, så att min fettprocent låg på ca 21% var väntat men den kommer ju sjunka iaf :)

Tydligen så har jag 400g mer muskler i höger ben än vänster ben och 300g mer i höger arm än vänster arm...han såg det som utmärkande och man bör ha ca 100g skillnad. Själv tycker jag att det verkar självklart när man är högerfotad och högerhänt att det är stor skillnad?

Men då ska jag ta i extra med höger ben i Aborrbacken hehe

Näe nu ska jag ut på en snabbtur då...blir nog bara 3-4 km...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar