tisdag 20 september 2011

Lidingöloppet - 4 dagar kvar...

Hej på er!

Nu börjar uppladdningen inför lördagens lopp och det jag haft som mål nu på hösten, Lidingöloppet 2011. Det blir mitt tredje på raken faktiskt och hittills så har jag bara förbättrat min tid från 3h 04min (2009) till 2h 46min  (2010) och nu siktar jag mot en ny sänkning!
Nu kommer några dagar med löpsug i benen men ska försöka mig på lite lätt löpstyrka och ett kort pass på ons eller tors.
Mina förhoppningar är stora eftersom jag har bra utgångsläge, startar i grupp 3, 12.50. Mitt startnummer för den som önskar följa min jakt mot nytt pers; 30804 =)

Eftersom det är tisdag så brukar det vara löpdag här på jobbet men får ju hoppa den och återkomma nästa vecka istället.

Har någon några bra uppladdningstips?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar