lördag 17 september 2011

Golf + långpass imorgon = Sant

Hej!

Idag var det riktigt fint väder, temperaturen visade på 18.4 grader där solen hade varit en kort stund så jag och M bestämde oss för att spela golf på förmiddagen.
Tyresö GK, klubbhuset i bakgrunden
Vi åkte ut till Tyresö GK och fick en rätt snart efter att vi kommit dit, det blev 9 hål och trots att rundan inte var jättebra så belönade vi oss med varsin glass :)

Sedan åkte vi ut till Brevik och hälsade på och jag passade på med att äta två piroger till lunch. På eftermiddagen så tänkte jag att jag behöver ju ett långpass innan Lidingöloppet då jag inte var med på Stockholm Halvmarathon idag.

Jag ska då springa Hammarby Sjöstad - Brevik imorgon, en sträcka som blir ca 2,något mil. Min uppvärmning blir till Björkhagen där Sörmlandsleden börjar, sedan ta mig till Alby friluftsgård och därefter förlja cykelväg och vanliga vägen ut på Brevik till jag är framme.

Etapp 1 på Sörmlandsleden
Etapp 2 på Sörmalndsleden

Jag ska försöka ta med mig kameran imorgon då jag tror att det finns mycket fint längs min sträcka =)

Nu ska vi ut och äta på Bistro Sjöstad och sedan får vi se vad kvällen bjuder på.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar