fredag 30 september 2011

Sista September = Summering

Hej.
Nu har månaden nått sitt slut vilket även innebär att jag summerar min träning här i bloggen. Återigen har månaden dominerats av löpning men jag har ju även fjällvandrat 6 mil som ej är att förglömmas :)
För övrigt åker jag iväg till Arvika för att hälsa på min mormor och morfar över helgen så kommer nog inte att skriva förrän möjligtvis söndag.
Jag tar helt enkelt ledigt från träningen en helg, det blir bra uppladdning inför SUM nästa helg!

September
Löpning 105.29km

Total träningstid för löpning  559.25 min = 9h 19min

Fjällvandring under tre dagar; Nikkaluokta - Kebnekaise fjällstuga (dag1), Kebnekaise fjällstuga - Kebnekaise sydtopp - Kebnekaise fjällstuga (dag 2), Kebnekaise fjällstuga- Nikkaluokta (dag3): 60km, 22,5h

De tävlingar jag har varit med i är:

Kistaloppet 10km                    (44.55min)  (nytt årsbästa)
Rogers Bergstävling 10.45km  (58.45min)  (debut i RBT)
Lidingöloppet 30km                (2h 35min)  (nytt pers på LL)

Trevlig helg och på återseende :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar