söndag 18 september 2011

Tagga långpass!

Idag så blir det sista långpasset inför nästa helgs Lidingölopp, jag tror att sträckan blir mellan 20-25 km och kommer bestå av 14km Sörmlandsled i början.

Vill ni se sträckan så se mitt inlägg från igår, etapp 1 och 2. Därifrån kommer jag att springa på bil/cykelväg ut en sträcka på Brevik, kommer ha slutmålet i närheten av Ällmora. Där väntar lunch och firande av M's mammas födelsedag.

Polar RS300X med GPS G1 samt min camelback och Haglöfs löparjacka






Det blir löpning med camelback idag, i den ligger min mobil och busskort ifall det inte går som det ska, min löparjacka fast på utsidan ifall det blir kallt. Jag tar även med mig kamera eftersom jag hört att det ska vara himla fin utsikt vid leden.
Blir en liten extravikt på 1,6kg.





Jag kommer antagligen hålla ett 6 min/km tempo och i slutet på brevik är det en hel del backar så det är ju bra att spara på krutet. Ett lugnt och njutfullt långpass ska det vara!

Vi hörs senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar