fredag 23 september 2011

Göteborgsvarvet 2012 - Anmäld! =)

Godmorgon!

Såhär såg det ut förra året på upploppet, utmattad av smärta i benhinnor och därav felbelastning från 1km till mål. Men jag kom runt och faktiskt på en bra tid nu när jag blickar bakåt, 1h 43 min. I början var jag missnöjd eftersom mitt mål var 1h 40min.
Men när jag tagit mig igenom det värsta loppet i mitt liv (hittills) så är jag nöjd att jag tog mig runt!
Det fick ju även konsekvenser då jag i stort sett knappt kunde träna löpning under stora delar av sommaren.

Är det dumt att pressa sig så mycket eller inte?

Men nästa år är det revanch! Då SKA jag vara skadefri och ta mig under 1h 40min. :)
Direkt hämtat från Göteborgs Varvets hemsida (uppdaterat 2011-09-23): 
"GöteborgsVarvet 2012 är snart fulltecknat. Halvmaran i Göteborg avgörs för 33:e gången den 12 maj 2012. Intresset inför nästa års tävling är enormt och flödet av anmälningar pekar just nu på att 59000 anmälningar till GöteborgsVarvet 2012 kommer att nås inom några dagar."

Nu är det mer jobb och om ca en timme på lunchen så bär det av ut i Ursviks 2.5km spår och lite löpstyrka på ängen inför imorgon.

Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar