onsdag 31 augusti 2011

Backträning

Hammarbybackens utsikt dagtid
Gokväll

Som jag skrev på facebook tidigare idag, kanske skulle man ha lite backträning? Så fort jag kom hem så bytte jag om och lassade in tvätten i tvättstugan. Jag hade ca 55 minuter på mig så det bar ut genom dörren och i ett mysigt uppvärmningstempo mot Hammarbybacken.
Downhill är poppis i backen
Solen sken och jag såg backen komma närmare, från början hade jag planerat 3 x uppför och det blev faktiskt 3 och en halv :)
Svettigt på toppen


TRÄNING

Uppvärmning: 1 km 5:45min

Upp Hammarbybacken (svarta backen upp) + Ner 
Hammarbybacken + Upp Hammarbybacken: 16:19min

Upp Hammarbybacken + Ner Hammarbybacken:  7:18min

Upp halva och sedan nerjogg hem: 1.5km 13:10min

379 kcal försvann :)

Dagens middag, baguette med keso, avocado + ruccola och kalkon + tomat samt ett glas juice













































































































Vet inte vad sträckan upp och ner är så struntar i att uppdatera sträckan i summeringen nedan :)


Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar