fredag 26 augusti 2011

Stockholm Extreme imorgon!

Ja snart är det dags, har ätit en kycklingsallad till lunch och laddade med korv stroganoff till middag hehe Känner mig dock väldigt taggad och det ska bli jätteroligt!

Det är jag och en tjejkompis som har ett mixlag i sprint, vi heter "Size doesn't matter!" Vi är ju kanske inte de störta men vi ska bevisa att det går lysande att vara liten men ändå vara extreme!

Årets bana består av följande sträckor.
Sträcka 1 - Löpning ca 10 min.
Sträcka 2 - 7 km Paddling (Kanadensare eller enmanskajaker)
Sträcka 3 - 11 km Cykling
Sträcka 4 - 6 km Löpning
Bild från 2010
Alla sträckor innehåller orientering och angiven banlängd är beräknad fågelvägen.

Starten går 12.00 och vi har TC (Tävlings Centrum) vid Sjöhistoriska Museet, tävlingen kommer att vara runtom nationalstadsparken.  Alla lag beräknas vara imål allra senast 16.30 men jag tror vi kommer en stund innan det! ;)

Önska oss lycka till nu så får ni se bilder imorgonkväll hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar