fredag 5 augusti 2011

Dagen innan Höga Kusten halvmarathon

Hallå.

Idag så har vi varit inne i stan och träffat farmor, en riktig krutgumma på 99 år =) När hon säger åt en att man går för sakta så blir man rätt så förvånad hehe

Föräldrarna, farmor och jag åt lunch inne eftersom det duggade ute, efter god gedigen husmanskost så åkte vi hem till farmor och fikade. Passade på att visa bilder från Österrikesemestern vilket hon tyckte var roligt att se.

Tyvärr så tog batteriet i kameran slut, jag hade annars tänkt att lägga upp lite bilder idag!

Från Lidingöloppet 2010, då kändes det bra i hela kroppen och ren löparglädje bland alla jag träffade!
I morse när jag vaknade vid 7 så tänkte jag ta en liten kort löprunda...men latheten vann och jag blev kvar i sängen, skönt med en egen liten stuga på tomten också så man kan ligga och dra sig extra länge!
Nu såhär på eftermiddagen ångrar jag mig lite och tyvärr regnar det ute så nackdelen med att springa nu är ju att mina skor blir blöta inför morgondagen. Kanske bara är en bortförklaring? Får se hur jag agerar om en stund, ska klämma i mig en banan och dricka vatten iaf!

Lite nervös inför morgondagen eftersom jag inte sprungit på länge, senast var Ursvik All In och då kom jag 20km innan jag fick känningar i benet. Nu ska jag ju några hundra meter till så det borde jag klara, vill bara inte ha samma smärta genom hela loppet som på GBG-varvet där varje steg gjorde jätteont.

Återkommer med resultat från imorgon och förhoppningsvis lite bilder!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar