tisdag 23 augusti 2011

Provträning på Puls & Träning

Bilder från Puls & Träning
Nu ikväll har jag och M varit och provtränat på Puls & Träning (Hammarby Allé 175), det ligger ju två stycken här och vi bor nästan mitt emellan dessa. Därför ska vi på torsdag provträna även på det andra Puls & Träning, det tyckte även instruktören.

Priset var ändå bra 269kr / mån och då får vi träna på båda, det ena är ju närmare Coop när man ska handla och det andra är närmare hemma. :)
En fördel fär P & T är också deras öppettider 05-23 varje dag, nackdelen är att det inte är så stort men tydligen är det aldrig överbefolkat så då är det ju ändå ok.

Väl på gymmet så körde vi hårt, jag värmde upp med 2000m rodd (9 min 56 sek), 191 kcal och sedan ett hårt pass med fria vikter. För att trötta ut mina ben förutom löpningen på lunchen så körde vi benpress innan avslutande situps.

Mina benmuskler har försvunnit, kunde ändå pressa 200kg utan större problem förut men nu klarade jag bara 140kg och knappt 3x10 reps.


Dagens summering = Mycket träning, känns bra och nu är jag hungrig! =)
Jag tror även denna vecka kommer bidra att jag går ner ännu mer i vikt, nu börjar jag få upp mitt sug att träna igen och mår mycket bättre!

Hörs imorgon igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar