måndag 15 augusti 2011

Bilder

Hej.

Ikväll är det gymmet som gäller, blir nog crosstrainer som uppvärmning eller rodd! Har skrivit ut ett träningsschema som jag ska pröva några veckor framöver för att se om det passar mig.

Kommer lägligt till hands nu när jag återigen börjar räkna kalorier och strävar mot en lättare kropp som benen ska bära i löparspåren! Under sommaren har jag lagt på mig det jag gick ner så back to square one! Men gick det att gå ner då så går det igen! :)

Här kommer några bilder som pappa tog på midnattsloppet:

Vid Sofia Kyrkas backe, precis när den börjar luta :)


Backen gick ju bra och här kommer jag joggandes mot Ringvägen där man även kunde se de som skulle upp för backen mot Sofia Kyrka.


Jag och pappa efter loppet


Jag med den ädla medaljen, sluttid 46:46min :)

Än så länge idag så är kalorinivån på rätt sida sträcket inför middagen! :)

Skriver igen imorgon eller ikväll efter gymmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar