torsdag 4 augusti 2011

Hej blogg och ni andra!

Lördag 6 augusti, jag ska springa halvmaran!
Äntligen så har jag förhoppningsvis fått fason på bloggen och mig själv :)

Tanken var att under skadeuppehållet skulle min blogg föras över till en annan huvud-admin men det gick inte så bra och efter det kom semester mm så har allt skjutits upp.
Jag kommer att blogga vidare om min träning, tävlingarna mm här och när den andra sidan blir klar så kommer ni få veta det! :)

Nog om det...vad har hänt senaste månaderna juni - juli?
Jo,  skadeproblem varvat med några få löpträningar och som ni kanske hört/läst så håller jag på att ta grönt kort i golf. Det går framåt men haft uppehåll då jag haft semester i 2 veckor. Skadan har nu lagt sig men jag har lite känningar i hälsenan då och då.
Till helgen är det Höga Kusten Marathon och jag tänkte ge mig på att springa halvmaran, det blir nog en bra uppvärmning inför Midnattsloppet nästa helg! Kanske man kan försöka slå sin tid på Gbg-varvet 1h 43min?


2 hektiska semesterveckor veckor har det varit :)
Först 5 dagar (21-26jul) i Barcelona för att komma hem i en dag. 28jul-3aug så åkte jag och Mickis till alperna, närmare bestämt Sölden i Österrike! 
Nedan är ett smakprov på kommande inlägg om resorna:

Obergurgl - Österrike - Glaciärsjö i alperna där vi vandrade.

I morse tog jag tåget och bussen till Härnösand för att hälsa på föräldrarna som har sommarstuga på Hemsön strax utanför, därav ska jag delta i Höga Kusten Marathon's halvmara. Jag åker hem på söndag för att börja jobba igen på månadgen = börja seriösa träningen igen!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar